donderdag 13 september 2012

Herfstkaartje met Tilda


Dag lieve lezers,

vandaag toon ik jullie een CartnScrapArt Design Team kaartje met leuke herfstkleurtjes in combinatie met een herfst stempeltje.
Ook de binnenkant heb ik versierd met een restje cardstock en design papier.  Later kan ik dan nog een stempel toevoegen aan de binnenkant met een extra verjaardagswens.


- Klik op de foto om hem te vergroten -



Foto's maken is altijd wat moeilijk deze dagen vanwege het slechte licht als ik 's avonds eindelijk wat tijd heb om te knutselen.

Deze items vind je terug op mijn kaartje :

  • Tilda met mandje wortelen Magnolia stempel uit de Turning Leaves Collectie ingekleurd met distress inkt en bewerkt met stickles
  • My Mind's Eye design papier van de Stella&Rose collectie
  • Memorybox dies : Meadox Leaf en Lavalier Circle
  • Wild Orchid Crafts bloemen (in de winkel verkrijgbaar of te bestellen)
  • Cheery Lynn die : Exotic Butterfly small
  • Vlinderponsje van Kars
  • Cardstock van Bazill (oranje) en ColorCore (groen)
  • Om de ronde verjaardagsstempel uit te stansen, gebruikte ik een Spellbinders Nestability (circle)
  • stempel, bedeltje, plakparels en meeldraden uit eigen collectie
Ik hoop dat ik jullie weer wat kon inspireren vandaag!  En eerlijk gezegd hoop ik dat de herfst nog eventjes wegblijft ;-)

Groetjes van Marijke. 

1 opmerking: