dinsdag 23 oktober 2012

Something for You

Dag lieve lezers,

ik vind het steeds weer fijn om de reacties op mijn blog te lezen, dank je wel hiervoor!

Gisteren maakte ik nog maar eens een kerstkaartje, je kan er niet genoeg hebben hé! (Euh, eigenlijk heb ik er nog maar 6)

- klik op de foto om 'm te vergroten -
Ingrediënten
  • Design papier : Simple Stories : Handmade Holiday
  • Bazill Cardstock
  • Magnolia stempel uit de kerstreeks van 2011 : Something for you Tilda (bedankt voor het afdrukje Els!) ingekleurd met distressinkt en bewerkt  met stickles en Snow Marker
  • Spellbinders Nestabilities : Ovals Large
  • Stempel langs de zijkant van de magnolia is van Crealies.  Maar bij nader inzicht vind ik die te "messy".  Het lijkt wel alsof ik wat geknoeid heb, maar die stempel is zo
  • 2 houten sneeuwvlok embelishment van Unique Hobbyproducts
  • Tekststempel is er eentje van het Kruidvat, maar is helaas vorige week gesneuveld (in 2 gebroken), gelukkig had ik nog enkele afdrukjes liggen want ik vond het wel een leuke
  • Lint van Eline's Huis
  • Plakparels van Boekenvoordeel.
En nu moet ik dringend eens gaan doordoen aan de kaarten die we op de workshop van Cart'nScrapArt  leerden maken.  Ik maakte er een doosje en enkele kaarten, maar ga er nog een aantal bijmaken en dan krijgt mijn mama volgende zondag het doosje en de kaartjes kado zodat zij er een aantal zelfgemaakte heeft om te versturen.  Als alles af is, zal ik hier wel wat foto's plaatsen.

Nog een fijne dag verder.
Groetjes van Marijke

4 opmerkingen: