zondag 16 december 2012

Kerst merci doosje


Dag lieve lezers,

Als DT lid van de Cart'n Scrap Art blog maakte ik een kerstdoosje om 5 Merci chocolaatjes in te steken.

Wat heb je nodig :
Cardstock, design papier, een ingekleurd afdrukje, lint, een gestempelde kerstgroet, dubbelzijdige plakband, een scoreboard of een lat en rilpen, zelfklevende klittenband en natuurlijk 5 chocolaatjes!



De randpons is een Martha Stewart pons (Doily Lace)
Het design papier is van Simple Stories (Handmade Holiday paper pad)
Om af te werken heb ik uiteindelijk gekozen voor wat ricrac, een magnolia afdrukje (Tilda with Snow Heart)  ingekleurd met distress inkt en bewerkt met stickles, wat uitgestanste takjes (McGill) en een ronde kerstwens (My Mind's Eye)
Om het dekseltje dicht te houden, gebruikt ik wat zelfklevende klittenband.



Dit is dan mijn afgewerkt projectje - buitenkant en binnenkant :

- klik op de foto om 'm te vergroten -




Sorry voor de foto's, die zijn niet te geweldig van kwaliteit, maar de meesten moesten met flits omdat ik het doosje 's avonds heb gemaakt.


Groetjes van Marijke.

2 opmerkingen: