woensdag 9 januari 2013

Winterse kaart

Dag lieve bloglezers,


ik heb beslist om mee te doen met de uitdaging van Krea Teja "Het jaar rond".  Iedere maand krijg je een bepaalde opdracht.  Voor Januari is het "Een winterse kaart vol met sneeuw en ijs, maar geen kerstkaart".

Ik maakte een kaartje voor Jonathan die in februari met Kazou op snowboardvakantie gaat.  Ik had nog een stempelafdruk van Edwin op skilatten liggen (van Veerle) en heb die dan maar gebruikt in combinatie met de mooie blauwe papiertjes van Maja Design.

- klik op de foto om 'm te vergroten -

Ingrediënten :

  • Bazill Cardstock, blauw en wit
  • Design papier van Maja Design  : Vintage Winter
  • Ribbelkarton van Fancy Pants
  • Magnolia stempel : Ski Edwin with snowflakes, ingekleurd met distress inkt en snowmarker en een beetje stickles
  • Stempelafdrukje is uitgestanst met Spellbinders Nestabilities : Decked Rectangles
  • De boompjes kreeg ik van mijn scrapmaatje Els en zijn uitgestanst met een Magnolia Doohickey
  • 2 houten ijskristallen heb ik bewerkt met witte acryl verf en stickles (Frosted Lace)
  • De tekst heb ik uitgeprint op het Maja Design papier en er een vlag-banner van gemaakt.
  • Distress inkt om de randjes te bewerken


Vanavond moet ik naar een vergadering, maar de volgende dagen ga ik nog werken aan een DT uitdaging van Cart'n Scrap Art.  Ik heb er al eentje af en zaterdag wordt die gepubliceerd, dus dan kan ik die hier ook tonen.

Veel creatieve groetjes van Marijke.

3 opmerkingen: