maandag 11 februari 2013

2 mannenkaartjes

Dag lieve bloglezers,

Zonder al te veel inspiratie moest ik op korte tijd 2 mannenkaartjes maken.  Eentje voor mijn schoonvader die 87 werd en eentje voor een vriend.

- klik op de foto om 'm te vergroten -

- klik op de foto om 'm te vergroten -
De eerste is voor mijn schoonvader, met de Tim Holtz Sizzix Clock Die en bolletjespapier van My Mind's Eye.  De tekst is met de printer gemaakt en ik heb een randje met stiksteekjes genaaid.

De tweede is voor een vriend en hier gebruikte ik het mooie papier van Prima Marketing : Craftsman.  Deze keer gebruikte ik zigzag steekjes en distresste ik de randjes voor een ruigere look.  De Tim Holtz klok bestempelde ik eerst nog.  Het geheel werd afgewerkt met de tekst uit de printer en plakpareltjes van in de Action.

Uiteindelijk vind ik vooral de 2de kaart goed gelukt.  De 1ste is wat eenvoudiger, maar het is dan ook voor een man van 87!

Morgen een fijn knutseldagje bij mijn scrapmaatje Els!  Ik ga wat inkleuren met copics denk ik  En ik zou eigenlijk dringend ook een babykaartje moeten maken.

Groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten