zaterdag 23 februari 2013

Spiegeltje, spiegeltje ...

Dag lieve bloglezers,

als DT-lid van Cart'n Scrap Art kreeg ik deze maand het volgend materiaal om iets mee te maken  voor onze "spiegeltje, spiegeltje aan de wand".



Blauwe en witte cardstock, dubbelzijdig design papier van Maja Design (op de 2de foto heb ik de velletjes omgedraad), knoopjes, lint, bloemetjes en radertjes van Tim Holtz.

Ik leende enkele Magnolia stempels en Marianne Design malletjes van mijn scrapmaatje Els en dit is het resultaat :

- voorkant -
- binnenkant -

De stempels kleurde ik in met distress inkt en de tekst haalde ik ergens van het internet en drukte die af met de printer.

Een ander DT-lid, Do, kreeg hetzelfde materiaal en maakte er ook iets moois van.  Dit kan je bewonderen op de blog van Cart'n Scrap Art.  Ik ben weer benieuwd naar het materiaal voor Maart!!!

Ik zou dringend nog 2 babykaartjes moeten maken en een DT-opdrachtje (voor 1 maart) maar er komt de laatste dagen helemaal niets uit mijn handen.  Al mijn materiaal staat hier maar op tafel en ik heb al stukjes en beetjes klaar, maar meer ook niet.  Ik hoop dat het me deze namiddag of anders morgen toch wel eens lukt.

Ik heb wel al de 3de dag op rij migraine.  Donderdag op zijn ergst, gisteren wat minder, maar vandaag toch ook weer (zit hier weer met een zonnebril op).  Pff, echt wel lastig, en niet bevorderlijk om iets creatiefs te doen.  Maar ach, straks gaat het hopelijk weer wat beter.  Nu eerst eten en nadien nog wat boodschappen doen en chauffeur spelen voor de zoon, maar toch ook wat knutseltijd hoop ik.

Groetjes van Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten