zondag 28 april 2013

Bladwijzer

Dag lieve bloglezers,

onlangs deed ik mee aan een swap op facebook.  De opdracht was "een boekenlegger" (ik noem dat een bladwijzer ;-) ).

Ik maakte deze bladwijzer :

- klik op de foto om 'm te vergroten -


De basis van het label is uitgestanst met een sizzix stans van Tim Holtz.  Ik deed 3 laagjes om 'm extra stevig te maken.  2 laagjes design papier (Lime Twist van My Minds Eye) en binnenin een laagje kraft cardstock van Joy!

Het ticket-tekststempeltje is een digistamp die ik eens ergens vond en het afdrukje van Magnolia is Editor Tilda en ik kleurde haar in met distress inkt.  De lettertjes van de naam zijn van de Zeeman.

De lederen bandjes met kraaltjes en veertjes kocht ik in de Action (ik denk dat het oorspronkelijk iets was om in je haar vast te maken). en dat kan je dan buiten je boek laten hangen.

Nu hoop ik dan maar dat het ontvanger de bladwijzer mooi vindt en hem ook gaat gebruiken.  Ik vond het toch wel een lastige opdracht omdat je echt wel "plat" moet werken omdat het label in een boek moet kunnen steken zonder de bladzijden te beschadigen.

 Groetjes van Marijke.

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marijke !

    Ik vind dat je prima geslaagd bent in je opzet om een 'platte' bladwijzer / boekenlegger te maken !! Jouw creatie ziet er prachtig uit !! Ik lees zelf ook héél graag boeken en met zo'n vrolijke bladwijzer er bij, wordt dat ongetwijfeld nog leuker ! Ik durf wedden dat de ontvanger hem ook super vond !!

    PS ..sorry voor de late reactie op je berichtje, maar ik ben een tijdje weinig actief geweest in 'blogland', vandaar ;-)

    Groetjes en liefs,
    Connie

    BeantwoordenVerwijderen