zondag 7 april 2013

Geschenkdoosje

Dag lieve bloglezers,

het is precies al weer een hele tijd geleden dat ik nog iets getoond heb.
Dit projectje maakte ik afgelopen week : een geschenkdoosje om wat centjes af te geven voor de "pamperrekening" van baby Gil.  Toch net leuker dan een overschrijving doen en met lege handen aankomen bij het bezoek (volgende week).  Ik moet alleen nog een creatieve manier vinden om het geld er in te steken ;-)




Het is een patroon van een "Gable Box" dat ik op de blog van Noor! vond.
Om het doosje te versieren gebruiken ik ook diverse Noor! producten : een malletje om het venstertje uit te snijden en het randje er om heen, de vlaggetjes en de lettertjes en op de zijkanten nog mooie hoekjes (die zie je wel niet op de foto). Achter het venstertje kleefde ik een stukje mika.
De bloem op de achterkant is een Magnolia Doohickey en het papier is van een paperpad van Memorybox (Viola).
Het houten wasspeldje is in bijpassende kleur gekleurd met copics (door Kato).
Het bolletjeslintje is uit mijn voorraad en de roosjes zijn van WOC.
Plakpareltjes uit de Action.

Groetjes van Marijke

1 opmerking:

  1. Prachtig doosje zeg! Hele mooie kleuren! Is toch leuk om zo geld in weg te geven :-)
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen