zaterdag 15 juni 2013

DT opdracht voor Cart'n Scrap Art

Dag lieve bloglezers,


deze maand kreeg ik de DT spiegeltjes-opdracht samen met mijn DT-maatje Do.
Wij kregen beiden hetzelfde materiaal om los van elkaar een projectje uit te werken.

Wat kregen we :
2 x een half vel Cardstock, 1 x geel en 1 x roze
een half vel, een heel vel en een kwart vel dubbelzijdig design papier van Scrapcake uit de reeks My Private Happiness.
geel en roze lint, groene scrappersfloss
gele en roze bloemen, 2 blaadjes van Magnolia

Ik maakte deze keer 2 dingen : een doosje met een dekseltje en een apart kaartje.
Het doosje maakte ik van kraft cardstock (11 x 11 x 8 cm)  en op het kaartje gebruikte ik een magnolia stempeltje ingekleurd met distress inkt.

- klik op de foto om 'm te vergroten -

- klik op de foto om 'm te vergroten -

Bovenop het gekregen materiaal gebruikte ik nog wat papieren kant en plakpareltjes, spacer beads als bloemenhart een vlinder  uitgestanst met een Cheery Lynn stans en een swirl gemaakt met een memory box stansje.
Als achtergrond van het stempeltje gebruikte ik de mooie spellbinder nestabilty Floral Oval.
Het tekststempeltje is van Lily of the Valley uitgestanst met een spellbinder nestability.
De parelmoeren hartjes zijn van Wild Orchid Crafts en de mooie witte veer is van een kalkoen ;-) gekocht in een winkel voor bloemschikmateriaal.

Als je wil zien wat mijn DT-maatje heeft gemaakt met hetzelfde materiaal, hop dan even naar de blog van Cart'n Scrap Art.  Zo kan je weer zien hoe verschillend mensen met hetzelfde materiaal aan de slag gaan!

Groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten