dinsdag 4 juni 2013

verjaardagskaartje buurjongen

Dag lieve bloglezers,

onze buurjongen Nicky wordt vandaag 12 jaar en hij is een echte karate fan.
En moeilijk zoals het altijd is om een jongenskaartje te maken, dacht ik, ik ga maar eens op zoek naar een "karate" digistamp.  En ja hoor, keuze te over.

Dit is het kaartje geworden :

- klik op de foto om 'm te vergroten -

Design Papier van Prima Marketing : Craftsman
De karate jongen is een digi stempel van Lazy Sunshine, ingekleurd met distress inkt
Het ticket is ook een digi stempel.
De verjaardagsstempel is er eentje van Verschoten
Verder gebruikte ik spellbinders nestabilities om een aantal vormen uit te stansen.
En dan nog wat plakparels en knoopjes om het geheel af te werken.

Ik hoop dat hij het een mooie kaart vindt en dat hij niet valt over de kleur van de band, want daar ken ik uiteraard niets van en op foto's zag ik laatst dat hij op een wedstrijd een witte band had met een orangje streep op ...  en dat oranje paste goed bij mijn papier, dus ....

Groetjes van Marijke


P.S.  De buurvrouw en buurjongen zijn zich net persoonlijk komen bedanken, hij was er dus gelukkig heel blij mee!  En ORANJE was helemaal goed! Hoera!

2 opmerkingen: