zondag 7 juli 2013

DT spiegeltjes opdracht

Dag lieve bloglezers,

deze maand vormden Veerle en ik een duo voor de DT spiegeltjes opdracht van Cart'n Scrap Art.
We kregen dubbelzijdig papier van My Minds's Eye (uit de reeks van On the Bright side) en Bo Bunny (Double dot).  Verder nog wat bloemetjes en een stuk bijpassend lint.





Ik waagde me dit maal aan een dubbele sobere layout met oudere foto's van mijn gezin.



- klik op de foto's om ze te vergroten -

Wat gebruikte ik nog in combinatie met het DT materiaal :
Wit cardstock van Bazill en oranje cardstock van ColorCore
Scrabble letter stempeltjes van Whimsy Stamps
Mini Doily stans van Cheery Lynn
Alphabet&Numbers stans van Joy
Basic Grey brad
stukje tafelloper (met dank aan Nathalie)
Bloem en metalen vlinder uit eigen voorraad
Mijn naaimachine ;-)

Groetjes en tot de volgende keer!

Marijke

1 opmerking:

  1. Je hebt twee prachtige lay-outs weten te maken met het gekregen materiaal, 't moet vast leuk zijn om op die manier wat oudere foto's te verwerken ook. Die scrabble letters en de doily zijn leuke extra's die je er aan toegevoegd hebt !! En uiteraard ook de vlindertjes en het stukje tafelloper !! Groetjes en liefs, Connie
    PS : leuke foto's van je gezin trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen