donderdag 21 november 2013

Prima kerstkaartjes

Hallo iedereen,

vandaag toon ik jullie nog 2 kerstkaartjes die ik de afgelopen dagen heb gemaakt.  Voor beide kaartjes gebruikte ik het design papier van Prima, uit de kerstreeks van vorig jaar.
De Magoilia's zijn ingekleurd met distress inkt en bewerkt met stickels.



Het houten sterretje bewerkte ik met versamark inkt en dan met Snowflake embossing poeder (Ranger).
Joy! ijskristal 
Floral Oval Nestabilitie
Frantage (Stampendous, vintage)
Een ric-rac lintje, een bedeltje en plastic lettertjes

Een heleboel plakpareltjes, een lintje, een stukje kant en 2 bedeltjes, meer was er niet nodig om dit mooie papier te versieren.

Ook al heb ik nog wat werk aan mijn kerstkaartjes, ik ga me eerst eens concentreren op het maken van enkele verjaardagskaartjes voor vrienden en familie.  Want ja hoor, ook in november en december zijn er mensen jarig.  Je hebt de neiging om dat te vergeten terwijl je volop kerstkaartjes aan het maken bent ;-)  En er staan nog wel wat DT uitdagingen te wachten ook.

Creatieve groetjes van Marijke.




2 opmerkingen: