dinsdag 5 november 2013

Verjaardagskaartje schoonmoeder

Dag lieve bloglezers,

De laatste tijd ben ik niet zo heel creatief bezig geweest. Druk druk druk en ook wat ziekjes.  En dat ondanks dat ik nu een heel leuk knutselbureautje heb in onze veranda mét daglichtlamp en verwarmingske ;-)

Vandaag heb ik eindelijk de verjaardagskaart voor mijn schoonmoeder afgewerkt.  Ze is gisteren verjaard, dus het kaartje gaat ruim te laat aankomen (bloos bloos).

- klik op de foto om 'm te vergroten -


Ik gebruikte design papier van Kaiserkraft : Twig&Berry
De mooie stempel Old Letter Rose van Noor! Design is ingekleurd en bewerkt met distress inkt en ik heb er frantage op gedaan (of hoe zeg je dat?).
Verder is de kaart versierd met vanillekleurige bloemetjes, een resin roosje en een bronzen hoekje van Scrap-Unlimited, rode roosjes en een hartje van Wild Orchid Crafts, een parelketting, wat kant, een uitgeponst vlindertje, plakpareltjes.
Bovenaan zie je nog een labeltje uitgestanst met een Magnolia Doohickey.  Ook voor de binnenkant zijn Magnolia Doohickey's gebruikt in combinatie met een swirl-stempel van Unique Hobby.

Nu ga ik 'm snel in een bubbel enveloppe steken en 'm opsturen!  Beter laat dan nooit hé!

 Groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten