zondag 8 december 2013

Kerstkaartje met vintage plaatje

Hallo iedereen,


omdat ik een kerstkaartje voor 2 oude nonnekes wou maken, zonder ingekleurd afdrukje of zo, met traditionele kleuren, stelde mijn scrapmaatje Veerle voor om een vintage plaatje te gebruiken.  Zij bracht er een aantal mee en ik mocht er eentje kiezen.

Dit is het kaartje geworden, ik vind het best wel geslaagd!

- klik op de foto om 'm te vergroten -


Design papier van Echo Park (Very Merry Christmas)
Glitter papier van Marianne Design
Kraft Papier van Joy!
De boompjes zijn met een stans van Marianne Design gemaakt en de border met een stans van Memory Box.  Verder heb ik nog blaadjes uitgeponst en het hulsttakje is ook met een stans gemaakt.
De roosjes zijn van Wild Orchid Crafts en het witte bundeltje is van Magnolia.

Ik hoop dat het mooi vinden.

Creatieve groetjes van Marijke.


1 opmerking: