woensdag 25 juni 2014

Broers!

Eindelijk is het af : het albummetje dat ik vorige zomer begon te maken (onder deskundige begeleiding van mijn scrapmaatje Els).

Ik gebruikte allemaal foto's waar mijn 2 zonen samen op staan, van 2000 te beginnen, tot en met 2013.
Er is verder nog plaats voor 9 foto's.  Ik wil de volgende jaren dit album dus blijven aanvullen met minstens 1 foto per jaar!

Ik gebruikte het mooie Authentique papier van Loyal in combinatie met donkerblauwe, lichtblauwe en kaki cardstock.  De doos waar het album in zit, heb ik vorig jaar op het scrapweekend gemaakt (ook onder begeleiding van Els ;-) )  Je kan op de foto's klikken om ze te vergroten.




Binnenin 6 bladzijdes, met telkens rechts een mapje waar er een flapje voor 6 foto's is in gestoken.
In de flap vooraan zitten de geboortekaartjes van de kinderen, achteraan 2 van die witte kinderpasje.



bladzijde 1 :




bladzijde 2 :




bladzijde 3 :





bladzijde 4 :
(rechtse foto moet nog verder afgewerkt worden met papier en "zee" embellishments)




bladzijde 5 :




En bladzijde 6 is dus nog niet verder afgewerkt.  Ik heb gelukkig nog heel wat papiertjes over.  Ze gaan allemaal samen in een doos voor de volgende jaren het album verder af te werken.  De eerstvolgende foto is al gepland : in juli gaan we samen met ons viertjes een paar dagen naar Oostende.  Daar moet er zeker een "broer" foto gemaakt worden!!

Ik ben er best wel heel blij mee, met mijn albummetje!  Nu kan ik eindelijk beginnen met het afwerken van mijn grote album.

Creatieve groetjes van Marijke.



2 opmerkingen: