zondag 27 juli 2014

Elegante kaarten met een Tattered Lace Die

Hallo iedereen,

de afgelopen week heb ik voor de winkel van Cart'n Scrap Art in Emblem een Tatterd Lace Die mogen uitproberen : Chantilly Flourish.  Ik maakte er 3 heel verschillende kaarten mee.  Het zijn grote, maar elegante kaarten geworden.   Van de zwart-witte heb ik een beetje spijt.  Ik denk dat ik beter een zachtere kleur zou genomen hebben dan het zwart.

Dit zijn ze geworden :




Buiten de Tattered Lace mal gebruikte ik nog mallen van Spellbinders en Cheery Lynn (vlinder), en design papier van Little Yellow Bycicle, een stempel van Whimsy Stamps en een tekststempel uit een stempelsheet van lang geleden waarvan ik het merk niet meer weet.


Creatieve groetjes van Marijke.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke

    Ik vind het supermooie kaartjes. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten Marijke.
    Heel stijlvol!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen