dinsdag 22 juli 2014

Geboorte-hobbelpaard voor Fran

Hallo iedereen,


een collega van mijn man is onlangs mama geworden.  Zij en haar man noemden het meisje Fran.
In plaats van een kaartje te maken, gebruikte ik deze keer het MDF hobbelpaard van Dutch Doobadoo.

- klik op de foto om 'm te vergroten - 

Gebruikte materialen :
Desgin papier : Maja Desgin Vintage Spring Basics
De bloemetjes en de vlinders links onderaan knipte ik uit het design papier van Maja Design (achterkant van dit vel)
Tekststempeltje van Crafters Companion
Letterstempeltjes van Joy!Crafts
Blaadjes stansen van Marianne Design en Magnolia
Mini Doily stans van Cheery Lynn
Bloemetjes en het parelhartje van Wild Orchid Crafts

Een kantje, wat plakparels, een pareltakje, een bedeltje, distress inkt, glimmermist op de bloemen en stickles hier en daar maken het geheel af.  De kleine paarse hartjes zijn eigenlijk afval uit de doily!

(de wasknijper was nodig om het hobbelpaard recht te laten staan, ik denk dat ik die er wel aan laat).

Ik heb uiteindelijk de achterkant toch ook nog bekleed met design papier en heb daar onze wensen op gestempeld.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Creatieve groetjes van Marijke.

1 opmerking: