maandag 18 augustus 2014

Zelfgemaakte embellishments

Hallo iedereen,


voor een workshop bij Cart'n Scrap Art op 20 september maakte ik een "faux metal" embellishment.  Dit combineerde ik met goud/zilver embossing, zowel voor de tekst als de rand van de achtergrond.



Verder maakte ik een mooie acetate bloem die ik verwerkte op kaart met Maja Design papier.  Het vierkantje achter de bloem is dan nog eens geëmbosst met een honinggraat embossingfolder van Darice.
Voor de rest heb ik niets toegevoegd omdat de bloem al een mooe "eye-catcher" is.


Creatieve groetjes van Marijke.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke
    Ik ben terug van vakantie en kan nu terug een reactie plaatsen. Ik heb tijdens mijn vakantie wel kunnen zien wat je allemaal geknutseld hebt. En ze zijn allemaal tof en leuk. En vanaf nu ben ik weer iedere zondag op post.
    Grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen