zaterdag 25 april 2015

Verjaardagskaartjes

Hallo iedereen,




In de paasvakantie (en op scrapweekend) maakte ik verschillende kaartjes.  Ondertussen zijn alle kaartjes helemaal afgewerkt en kan ik ze jullie tonen.  Ze hebben nog geen bestemming en gaan dus gewoon in mijn voorraaddoos!

De eerste 2 kaartjes zijn trapkaartjes en maakte ik lekker makkelijk met een Presscut mal.  Het papier is weer het vrolijke Scrapberries papier en de stempeltjes zijn van Winnie&Walter.

- deze volledig geïnspireerd op een modelleke van mijn scrapvriendinnetje Els -

- binnenkant -


- binnenkant -


Verder maakte ik ook nog 2 vierkante kaartjes.  Hiervoor gebruikte ik telkens design papier van een Studio Light blokje en een Printed Panel van Wild Rose (had weer geen zin om te kleuren).  Ik gebruikte ook mijn nieuwe Wink of Stella glitterpen om accentjes glitter te geven.  Het is heel subtiel maar helaas niet te zien op de foto.  Aan de binnenkant van de roze kaart gebruikte ik mijn nieuwe mal en stempel van JoyCrafts.





En? Wat vinden jullie er van?
Creatieve groetjes van Marijke

1 opmerking: