zondag 31 mei 2015

Geboortekaartje Niels

Hallo iedereen,

Ik had enkele weken geleden reeds een geboortekaartje gemaakt voor het kindje van Veerle, we wisten namelijk al dat het een jongetje was.

Nu het kindje geboren is, heb ik aan de binnenkant wel nog de naam toegevoegd.




Ik heb mooie blauwe Maja Design papier genomen en een afdrukje van Whimsy Stamps ingekleurd met copics.

Ondertussen heeft ze het kaartje al  gehad, dus kan ik het hier tonen.
Nogmaals een dikke proficiat aan mijn scrapmaatje Veerle en haar man Santino met de geboorte van hun zoontje Niels!!!

Creatieve groetjes van Marijke.

3 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaart ! Daar zal ze erg blij mee zijn !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Marijke
    mooi en leuk kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Schitterende kaart. wauw. Heel mooi. Nog een fijne zondag.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen