dinsdag 26 mei 2015

Layouts van scrapweekends 2010 - 2014

Ik heb onlangs een apart album gekocht om alle layouts van mijn scrapweekends in te steken. Ik heb de afgelopen maanden ook hard gewerkt om alle voorbije scrapweekends die nog niet gescrapt waren en in te krijgen.


Mijn eerste scrapweekend in Lichtervelde in 2010 :



Oktober 2011 in Zedelgem (deze layouts heb ik enkele jaren terug al gemaakt)
Thema : USA





Oktober 2012 in Zedelgem
Thema : Toon ne keer uw muis






Oktober 2013 in Zedelgem
Thema: Disco








Maart 2014 : Kempisch Scrapweekend in Kasterlee (deze keer zelfgeorganiseerd samen met 2 vriendinnen!)















Nu loop ik nog 2 scrapweekends achter, dat van oktober 2014 met als thema Sound of Music en ons tweede Kempisch scrapweekend van dit jaar in april, opnieuw in de Hoge Rielen.  Die laatste foto's heb ik zelfs nog niet afgedrukt.

Dus ik weet nog goed wat doen de komende tijd :-)

Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten