zondag 2 augustus 2015

Hippo Birdie to you

Hallo allemaal,

op deze mooie en zonnige zondag zit ik gezellig buiten te knutselen onder de parasol.  Met mijn Ikea Raskog karretje heb ik bijna alles bij de hand, ook buiten.  Nog geen minuut spijt gehad van deze aankoop!

Ik heb vandaag een kaartje gemaakt met mijn nieuwe Lawn Fawn spulletjes.
Dit is 'm geworden :



Gebruikte materialen :

  • witte American Crafts cardstock
  • design papier (het groene en dat met de bolletjes) uit een paperpad van Autentique (Radiant)
  • Stempel en Die cut set van Lawn Fawn : Year Four (met hippo en andere beestjes en tekststempel).  De stempeltjes zijn ingekleurd met copics (en ballon en hoedje kregen Wink of Stella glitter daar over).
  • Lawn Fawn die sets : Stitched Party Banners en Stitched Circles
  • koordje van Hemptique

Ondertussen zijn we klaar met eten, deze namiddag hebben ook al een mooi fietstochtje gemaakt, dus ga ik nog wat verder knutselen.  Heb ondertussen een filmpje gezien van Lawn Fawn waarbij ze met de foam werken ipv foam tape om de shakerkaart te maken zodat de glittertjes niet tegen de zijkant plakken, dus lijkt met wel handig. 

Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten