zaterdag 31 oktober 2015

pillow box kadootjes - scrapweekend Zedelgem

Hallo iedereen,


dit weekend zit ik in Zedelgem, West-Vlaanderen.  Samen met 10 andere dames een heel weekend lekker knutselen.  Ik ga wat kaartjes maken en een nieuw album.

Ik maakte op voorhand 2 kadootjes voor de dames die het organiseren en er toch heel wat tijd en moeite in steken.





Benodigheden :
M&M's
Design papier van Lawn Fawn (Sweater Weather paperpad)
Pillow box stans van Lawn Fawn
Tekststempel van Aud Design
Koordje van Hemptique
Houten vlindertje uit China ergens ;-)
Blaadjes stempels van Inkadinkado
De blaadjes heb ik gestempeld op kraft papier, uitgeknipt en gekleurd met distress inkt :



Dit is de 6de keer dat ik mee op scrapweekend ga in West-Vlaanderen.  Helaas is dit het laatste weekend dat daar wordt georganiseerd.  Ondertussen heb 2 vriendinnen en ikzelf  het heft in handen genomen om ook in de Antwerpse Kempen een scrapweekend te organiseren.  En in april 2016 gaat hiervan al weer de 3de editie door (in Kasterlee).

Ook organiseren een vriendin en ik een Kempencrop : 1 dagje knutselplezier (op zaterdag).  Omdat dit in Turnhout in een school wordt georganiseerd, kunnen hier heel wat meer mensen terecht dan op het weekend (daar is het max. 15 personen en dat is altijd snel volzet).  De volgende Kempencrop is op 14 mei 2016 in een Heilig Graf school in Turnhout, daarom noemen we het ook de Graf Crop.
Moest je geïnteresseerd zijn, neem dan even contact op met mij, dat nodig ik je uit voor het evenement via facebook.


Creatieve groetjes van Marijke 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke,
    dat klinkt alvast gezellig zeg !
    De doosjes zijn erg schattig en ik heb weer wat nieuws ontdekt, DP van Lawn Fawn, ik ben fan van dat merk maar vraag me af waar jij je spulletjes gekocht hebt.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Margo,

    Ik ben even zo vrij om in marije haar plaats te antwoorden. Ze haalt namelijk haar spullen bij ons in de winkel, Cart'n scrap art in Emblem bij Lier. Marijke zit ook al enkele jaren trouw in ons design team en we zijn haar hier heel dankbaar voor. Je kan onze webwinkel hier terugvinden: www.cartnscrapart.eu en ons adres is Liersesteenweg 58, 2520 Emblem. Leuke attentie Marijke, Veerle en Daphné zullen dit zeker op prijs stellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Heel leuk kaartje met mooie kleuren en leuke details.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen