zaterdag 21 november 2015

Crafty Be’s bloghop

Hallo iedereen,




Vandaag hebben we een super leuke Belgische blog hop voor je klaar staan (de Crafty Be’s bloghop). Enkele creatievelingen en ikzelf tonen vandaag een kaartje of projectje gemaakt in onze eigen stijl.  De bedoeling is dat het leuke bloghop is om andere Vlaamse creatievelingen te leren kennen.   Zijn jullie er klaar voor?

Today you can join us for a fun Belgian (Flemish) Bloghop : The Crafty Be's Bloghop!
Some creative belgians are showing you their cards or other projects, all in their own style. Are you ready?



Eerder deze week besliste ik om nog enkele kerstkaartjes te maken.  Aangezien ik niet veel zin had om met mijn copics gestempelde plaatjes in te kleuren (wat moe, wat lui) nam ik mijn toevlucht tot een velletje met mooie plaatjes van The Hobby House : Christmas Magic van Sugar Nellie Designs.

Earlier this week I decided to make some extra christmas cards.  I did not want to color with my copics (to tired, to lazy), but I knew that I still had a sheet of lovely pictures of The Hobby House : Christmas Magic of Sugar Nellie Designs.




Design paper : Echo Park
Kraft Cardstock : JoyCrafts
Lawn Fawn Stitched Square dies
Santa on his sleight : Marianne Design die
Big Snowflake die : JoyCrafts
Lawn Fawn Mini Snowflakes dies
Textstamp : Studio Light
Glitterpaper : JoyCrafts
Wink of Stella glitterpen



Design paper : Simple Stories
Kraft Cardstock : Joycrafts
Spellbinder Nestabilities : circle die and scalloped circle die
Merry Christmas die : Simon Says Stamp
Lawn Fawn Mini Snowflakes dies
Glitterpaper : JoyCrafts
Wink of Stella glitterpen

Nadat ik vorige week nog enkele nieuwe Lawn Fawn spulletjes had gekocht in de winkel in Emblem (het wordt een echte verslaving)  besliste ik met één van de nieuwe setjes een leuk kaartje te maken.
Sorry voor de slechte foto, maar het is donker als ik vertrek naar het werk en donker als ik terug kom!

Last week, when I was at my favourite shop in Emblem,  I could not resist to buy a couple of new sets of Lawn Fawn stamps and dies (this is becoming a real addiction).  So I can show you also a card in a completely different style than the christmas cards.  Lately I tend to make a lot of cards in this style (mostly with Lawn Fawn stuff).  Sorry for the bad quality of the photo.  This time of the year it still dark when I leave for work and already dark when I return!




Design paper : Lawn Fawn paperpads
Lawn Fawn Stitched Rectangles
Lawn Fawn Monster Mash stamps and dies
Lawn Fawn Stitched Hillside Borders
texts stamped with Versafine black and embossed with WOW clear glossy embossing powder



Vergeet niet elke deelnemer van de bloghop te bezoeken:

Don't forget to visit each participant of the bloghop :
  1. Els: http://www.elsbrige.com/blog
  2. Lenny: http://getinspiredandbecreative.blogspot.be
  3. Sarah: http://syriandertje.blogspot.be/
  4. Laura: http://makingcardsisfun.com
  5. Anneke: http://somefiddlingonthekitchentable.blogspot.be
  6. Marijke: http://marijkescreatievehoekje.blogspot.be
  7. Lilith: http://lilithandscrap.blogspot.be/
  8. Deborah: http://deborahsshiningcards.blogspot.be
  9. Peggy: http://cardsandmiracles.blogspot.be/
  10. Debo: http://deboskaartenhoekje.blogspot.be/
  11. Godelieve: http://www.stampingmathilda.blogspot.be
  12. Ilse: http://wenskaartenenzo.blogspot.be
  13. Ellen: http://craftyellenh.blogspot.be


Natuurlijk horen er bij een bloghop ook enkele prijzen!!
Wil jij kans maken op een prijs van één van onze sponsors: een cadeaubon € 20 van Els Brigé (
http://elsbrige.com), een cadeaubon € 25 van Cart'n Scrap Art (http://www.cartnscrapart.eu/) of een leuke prijs van Crafts & Things (http://elke-verschooten.blogspot.be/)?
Laat dan op elke participerende blog een leuk berichtje achter vóór 29 november! De winnaars worden gecontacteerd via mail na 30 november.

De volgende op de lijst is Lilith !

And of course there is a chance to win a price.  Therefor you have to leave a nice message at each of the participant's blog posts, before November 29th. Winners are contacted through mail after November 30.

The next bloghop stop is Lilith !


Creatieve groetjes van Marijke.

43 opmerkingen:

  1. mooie kerstkaart en de monster kaart is super schattig ik heb die set ook en gebruik hem net iets te vaak hahaha, ja idd verslavend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaarten heb je gemaakt! En ja, het kaartje van Lawn Fawn is enig, ik ben ook verslingerd aan dit merk!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Marijke , nu ik je kaartjes hier zie , vind ik ze nog mooier .
    Lawn Fawn , ik vind dat ze zo veel leuks hebben . Ik heb er nog niets van .
    Ik shop niet zo graag online en ik ben het rond Antwerpen nog niet tegen gekomen . Emblem ? Is ook nog te doen ... Geef je er wat info over ?
    Fijn weekend
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Marijke, wat prachtige kaarten, heel schattig ! Ik hou ook van Lawn Fawn (op de Art Specially beurs gekocht ). Tof, die bloghop, zo leer ik jouw blog ook kennen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kleuren is leuk en geeft een mooi resultaat, maar het is zeker ook een tijdrovend klusje (ik doe het ook zeer weinig en moet ook nog heel veel oefenen). Ik snap wel dat je soms dan even kiest voor een reeds ingekleurd plaatje. ;-) Je hebt ze leuk verwerkt op je kaart. En Lawn Fawn... zucht, áltijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi,
    Stunning card, absolutely beautiful, thank you for sharing.

    Di B.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige combinaties, heel mooi uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I apologise for the messages above, I thought the fifrst one had not gone thru' but do not know what happened with the third one.
    Di

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Marijke , ik had de link niet gemaakt . Het is 1 van de sponsers !! Ik ga gauw eens kijken .
    Bedankt !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om je via de bloghop te leren kennen! Ik vind je kaartjes erg mooi. Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart, Marijke. Maar zo zijn we het gewoon van u.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk het idee van de blog hop. Op die manier leer ik interessante blogs kennen maar evenzeer nieuwe technieken.
    Bedankt voor al het moois dat je laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaarten vooral je laatste is geweldig!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaartjes Marijke! En goed om te weten dat ingekleurde kaartjes bestaan :-)

    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alles is mooi bij elkaar gezocht en gecombineerd! Toffe kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaarten! Als beestenliefhebber viel mijn oog precies op het eekhoorntje op de tweede kaart, zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooie kaartjes Marijke! Binnenkort is het mijn verjaardag en ik denk dat ik daarna eens naar Emblem zal moeten afzakken om mijn centjes te spenderen :) Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel stijlvolle kerstkaarten en die monsterkaart is super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie kaarten Marijke
    Groetjes
    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattige kerst-elfjes op je kaarten en een mooie combinatie van papier etc. met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een tof idee, deze Belgische bloghop! Aangezien mijn zoon in België woont, heb ik natuurlijk een zwak voor dat land (en zijn bewoners) ;) Leuk om hierdoor ook bij jou terecht te komen. Je kerstkaartjes zijn heel erg mooi. En dan je Lawn Fawn kaartje, enig zijn die kleine stempeltjes hè?! Echt een leuk merk om mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Blij via de bloghop ook hier terecht te komen.
    Je kerstkaarten zijn heel mooi en stijlvol; je monsterkaart grappig en vrolijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Marijke,

    Heel mooie serie kaartjes. Echt tof. En leuk initiatief.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. tof en leuke kaart,mooie kleurtjes.......

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi
    superleuk tof kaartje
    leuk initiatief
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Niet 1, 2 maar 3 kaartjes helemaal super!! Ik vind ze een voor een pareltjes!!! Te gek dat jij ook wilde mee doen met de hop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je supermooie kerstkaartjes gemaakt! TOF!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve kaarten maakte je, de monstertjes zijn favoriet ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je kerstkaartjes zijn prachtig geworden, Marijke! De details en afwerking is zo mooi. en ook de monstertjes zijn heel leuk. Mooi ingekleurd!
    Groetjes,
    els.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Knappe kerstkaartjes, monstertjes zijn grappig
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke en mooie kaarten ,Marijke

    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lastig is het om mooie foto's te maken met dit donkere weer hè, maar de kaartjes zijn goed gelukt! De stempels zijn mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een schattige en lieve kaartjes zijn het geworden ! mooi gemaakt!
    ik hop nog even verder,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik heb de hele bloghop rond gehopt :-) en weer heel leuke ideetjes opgedaan . Allemaal om ter mooist . Super initiatief !

    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat leuk gedaan, lawn fawn heeft toch zo'n leuke spullen. Toffe creaties hoor

    BeantwoordenVerwijderen