donderdag 17 augustus 2017

Eenvoudige Lavinia kaartjes

Hallo iedereen,

onlangs overleed de mama van mijn lieve buurvrouw.  Zij maakte ook kaartjes.  Nadat haar vader begin juli ook overleed maakten zij noodgedwongen het huis leeg.  Daar vond ze een heleboel knutselmateriaal, vooral basiskaarten uit boekenvoordeel en een hele grote zak vol met 12" design papier.  Zij bracht dit materiaal naar mij.

Omdat ze zo een moeilijke tijd doorgaat dacht ik haar een hart onder riem te steken door een aantal kaartjes te maken met dit materiaal die zij dan ten gepaste tijde aan mensen kan geven.  Verjaardagskaartjes, eentje voor een huwelijk en een beterschapkaartje, 6 in totaal.  Met bijpassende zelfgemaakte enveloppes.  Dat alles in een mooie kartonnen doos die ook bij het papier zat.

Ik gebruikte vrij neutraal design papier en stempelde met Lavinia stempels.
Dit zijn 2 van de kaartjes die ik maakte.



Ik ben ze ondertussen gaan afgeven en ze leek er toch wel erg blij mee. Verrast en ontroerd.  Daarvoor doet een mens het toch hé.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten