donderdag 17 augustus 2017

Summer feelings verjaardagskaartje

Hallo iedereen,


Op 15 augustus ging ik met 3 vriendinnen op scrap-shop-uitstap in Nederland. We kozen maar 2 winkels omdat we toch een eindje moesten rijden en ook op ons gemak wilden shoppen : Kimya en Doeading.  Met een lege portemonnee en veel nieuwe spulletjes ging ik de dag nadien onmiddellijk aan de slag.

Ik had reeds de Studio Light paperpadjes van Summer Feelings.  Dus schafte ik me nog wat extra materiaal aan (grotere scrapvellen als achtergrond papier, de Doily en Dreamcatcher mal, nog extra stansvellen, het lintjes-pakket van Kimya en een heleboek bijpassende embelishments).


Gebruikte materialen :

  • kraft cardstock van JoyCrafts
  • Design papier : Studio Light Summer Feelings
  • Dutch Doobadoo mal : Dutch Card Art Wave A4
  • Studio Light Summer Feelings stansvel
  • Studio Light Summer Feelings Doily mal
  • bloemetjes van Vaesen
  • Ovale en hartjes tekststempel van Crealies
  • Koraal malletje van Marianne Desgin
  • Bubble malletje van Memory Box
  • allerlei embelishments, lintjes uit het Kimya lintenpakket
  • Frantage embossing poeder van Stampendous
  • "Hugs" malletje van My Favorite Things
  • tekststempel van Avery Elle
  • wit glitterpapier van JoyCrafts!

Ik vind 'm heel geslaagd en had veel plezier om 'm te maken.  Ben benieuwd wat jullie er van vinden.


1 opmerking:

  1. Een hele mooie kaart , de mal van dutch doobadoo staat ook op mijn verlanglijstje

    BeantwoordenVerwijderen